torsdag 31 mars 2011

Vad ger man en 8-åring?

Ja, det är inte lätt. Det här är ett förslag på ett presentkort.
Jag har använt mig av BoBunny´s Back to backs- Blast off.
Jag har använt mig av ett blått cardstock där jag har satt dit urklippta figurer från det urcoola pappret som kryllar av rymdapor och marsianer!
Texten är QK:s Harvest.
Låset har jag gjort av svart papperssnöre (från mina lådor) och en gammal knapp från morfars samling.
Inuti har jag gömt knutarna från knappen och papperssnöret med hjälp av rymdgubbar från olika planeter...
I mitten har jag satt dit en bit cardstock som jag har bigat på mitten och i ytterkanterna. De yttersta delarna har jag limmat  på vardera sidan om mittbigningen på kortbasen.
Där har jag sen klippt ur för att kunna sätta dit ett brev, biljetter eller som här, sedlar.
Jag lovar dock att den som får detta kort får lite mer än en tjuga!
Det mesta materialet finns i Scrapbutiken och här.

Hoppas jag har kunnat ge er någon idé,
på återseende, / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar