onsdag 30 mars 2011

Då är det dags...

...att visa den andra sidan av BoBunny´s Back to backs-timepiece gears.
Det var inte helt lätt eftersom jag på baksidan hade min redan färdiga Lo från måndagen! Snål? Nä, man måste ju testa!
Jag tycker det här pappret är helt underbart! Och till mitt foto passar det perfekt, för jag kan lova att kugghjulen inte gick fort den här sommaren...
Jag har tagit vit akrylfärg och mattat kortet. Sedan tog jag en beige akrylfärg och tog ett varv över det vita. Det smälter in i pappret på ett fint sätt, tycker jag.
Texten är QK:s Tangerine, stansat i mörkbrun cardstock.
Det enda piffet jag gjort är denna lilla klocka. Jag ritade en cirkel med svart penna och markerade timmarna. Visarna är Tim Holtz diecut (tack för lånet Christine). Jag limmade visarna på den tid vår son föddes, efter julis slut...

Hoppas ni tycker om dessa papper lika mycket som jag, de är så flexibla eftersom de är dubbelsidiga.
Imorgon kommer det ett presentkort i en helt annan stil,
på återseende / Linda

1 kommentar: