torsdag 24 mars 2011

Tävling

Nå, är ni sugna att tävla?

Eftersom jag hade vårkänslor idag så vill jag att ni skapar ett kort, en layout eller något altrat som går i vårens färger. Ni väljer själva hur ni vill tolka det. Ni måste också ha med minst 7 blommor på ert alster. Dessutom vill jag se en liten fågel. Twit, Twit...

Vi vill att alsterna ska vara nyskapade för denna utmaning och inte publicerade någon annanstans innan utmaningen är avgjord. Utmaningen är öppen för alla som är bosatta i Sverige.

Vinnaren kommer vi lotta fram bland alla inkomna bidrag för att alla ska ha samma chans. Vinsterna består av blomsterpaket. Första pris blommor till ett värde av 100:-, andra pris blommor till ett värde av 75:- tredje pris blommor till ett värde av 50:-.



Sista inlämning är 17 april 23:59. Låt fantasin flöda och skicka till mig på siermans_h@hotmail.com eller lämna in i butiken.

Här kommer en tjuvkik på morgondagens alster och visst finns det blommor på:

4 kommentarer:

  1. Å, vilken rolig utmaning! Jag ska absolut hänga på!! Är det nåt begränsat antal bidrag för att få delta eller får man göra hur många man vill?

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  2. Ska bli så kul att se vad ni hittar på

    SvaraRadera
  3. Jätterolig tävling, mitt bidrag gjorde jag klart igår så nu ska det mailas in =).

    SvaraRadera