tisdag 29 mars 2011

Bidrag 1 och 2

Hejsan

Tänkte att jag skulle förtydliga lite angående vår tävling. Man får lämna in ett alster per kategori om man vill ha fler chanser till att vinna alla fina blommor! Alltså, max 1 kort, 1 lo och 1 altrad sak.

Vi har fått in två jättefina saker. Ett kort i form av en klänning och en LO.

Bidrag 1:
Här kommer mitt lilla bidrag på temat vårfärger och sjublommor. Så klart kom det med en liten fågel också. Sätter mig ner och hoppas på tur.


Jessica D

Bidrag 2:
Jag har skapat ett alster i vårens färger,
min lO heter "Vårsol i Kungsan" och visar
hur stockholmarna och kanske några
besökare solar vaderna och njuter av solen och
de rosa blommande körsbärsträden i Kungsträdgården!

Och jag har inte glömt en fågel och 7 blommor!



La Viking / Charlotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar