tisdag 22 mars 2011

Mer SWALK stämplar

Hejsan

Tänkte egentligen visa ett kort med ett nytt superläckert BoBunny papper. Riktigt färgglatt och vårigt. Tyvärr var jag lite tidsoptimist idag och hann inte fota det så att det såg fint ut. Visar därför ett halvgammalt kort där jag använt ännu en av de fina stämplarna från SWALK och så får ni se det andra kortet på torsdag istället.

Jag har använt stämpeln Old Friend från SWALK.

Hon är så söt när hon vattnar alla blommor tycker jag. Man får även med söta blommor som man kan stämpla och sätta på valfritt ställe. Mycket praktiskt tycker jag. Har färglaggt motivet med ProMarkers.

Har också veckat ett tjockt band och fäst det med nitar. Sedan har jag tagit ett smalare band och fäst det ovanpå med hjälp av ett par brads.


Uppe i hörnet har jag klippt ut en liten detalj av brun cardstock och sedan har jag fäst en liten charm i form av en nyckel. De här är så användbara tycker jag.

Till sist, så här blev kortet i sin helhet:



Material från Scrapbutiken
Mönster papper från BoBunny
Band
Brads
SWALK - old friend
charm - nyckel
tunt natursnöre
3-d kuddar


På torsdag bjuder jag på kort i glada färger och tävlingsdax är det också. Vi syns snart!

2 kommentarer:

  1. Vilket jättefint kort! Snitsig detalj med "@" i tack :)

    SvaraRadera
  2. Tyckte kortet blev jättefint. Färgerna så murriga och matchande. Gillade cardstock biten med charmen, så snygg detalj.

    SvaraRadera