lördag 5 mars 2011

Idag känns det som vår och jag längtar efter sommar...

Hejsan

Idag har det äntligen varit en solig dag och här i Askeby har det droppat rejält från hustaket. Underbart härligt och jag börjar verkligen längta efter vår och sommar. Därför tänker jag idag bjuda er på en riktig sommar layout.



Något som jag tycker om att göra är att vecka band och häfta fast det med häftapparat. Jag gillar verkligen resultatet. På den här lo liknar det nästa vatten, eller hur?


Tycker också om att använda motivstämplar på mina LO. Här har jag använt en privat stämpel från Skogstokiga. Tycker den passar så bra till de här bilderna. Har använt en blå paper pen och gjort två prickar på flickans hårband.





Imorgon bjuder jag på en teknik instruktion som kallas PAPER PIECING, vilket man kanske kan översätta till ihopfogning av papper.

Go´Kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar