torsdag 10 mars 2011

bidrag till kommentarstävlingen.

Hej alla läsare.

Här kommer nu alla fina bidrag, som var till min egen tävling.

1:a Catties bidrag

2:a Sussies bidrag

Delad 3:a Maritas bidrag

Delad 3:a Outies bidrag

Här nedan följer resterande bidrag utan någon inbördes ordning.

Cecilias bidrag.

Helenes bidrag.

Jessicas bidrag.

Lindhas bidrag.

Martinas bidrag.

Sandras bidrag.

Reglerna för denna tävling var att alla fick samma material av mig(nio delar) och på sitt inlämnade bidrag skulle det vara med minst 5 delar och sen fick man blanda med sitt eget material hur mycket eller lite man ville. Det var jätteroligt med denna tävling tycker jag så att det kommer att dyka upp fler liknade tävlingar.

Om det är någon som är intresserad att abonnera på ett månadskitt, så hör av er till mig på mail.
Jag hoppas att ni vill vara med fler gånger, jag tycker att ni alla var så duktiga och jättekul att göra en tävling på såna grunder.

Och nästa vecka kommer vi att kunna tala om en stor hemlighet som händer hos Scrapbutiken.
KRAM Petra

7 kommentarer:

  1. Jättefina alster allihop!!!

    SvaraRadera
  2. Oj, vad alla har varit påhittiga och gjort helt olika saker! Presentkassen som vann var verkligen jättevacker! :)

    SvaraRadera
  3. Underbar påse som vann förstapriset! Så vacker!!! Och jättekul att få se alla andra bidrag. Kul tävlingsform också, jag håller koll efter nya tävlingar :)
    Kram, Outi

    SvaraRadera
  4. Jag som tävlade för första gången tyckte detta var jättekul. Allas alster var superfina.
    Håller utkik efter liknande tävlingar.

    SvaraRadera
  5. Tack snälla än en gång; för fint pris samt en jätterolig utmaning!!! SÅ kul att se vad alla hittat på! :-)
    Kram
    //Cattie

    SvaraRadera
  6. Vad duktiga ni är tjejer!!!
    Väldigt fina bidrag och så kul att se så olika saker kan bli trots att man har samma material att utgå ifrån.

    SvaraRadera
  7. Oj vilka fina bidrag ni fick in.
    Kanonkul tävling.
    Kommer att hålla utkik efter fler

    SvaraRadera