tisdag 1 mars 2011

Ett jubileums kort

Hejsan

Idag bjuder jag på ett jubileums kort. Kanske passar det till ett brudpar som firar bröllopsdag eller till ett annat par som firar något annat? I alla fall så är jag helt kär i de här nya stämplarna från S.W.A.L.K. Den som jag har använt idag kallas Congratulations och ser ut så här:
Sen har jag använt två mönster papper, ett från Piondesign och ett från Inkido. Pappret från Piondesign tyckte jag var så romantiskt så det kunde jag inte låta bli att använda.
Har faktiskt gjort lite på insidan av kortet den här gången. Kattis gör alltid så fina insidor på sina kort och den här gången har jag försökt hämta lite inspiration från henne. Så här blev insidan av mitt kort:

På framsidan har jag dekorerat med en av de fina chipboard hjärtana som Petra skickade med i den här omgångens dt-paket. De är verkligen jättefina och jag gillar att de är vita och glittriga.Har också satt dit en liten rosenknopp, flaskan som kommer från stämpel kitet, blomma (privat) och utstansad fjäril.


Tillsist så här ser hela framsidan ut:

Material från Scrapbutiken:
Piondesign - Från mitt hjärta - rosenröd
Inkido - tuva - lipstick red
Vitt cardstock
S.W.A.L.K - Congratulations
"Bronspapper" - A4
Vit rosknopp
Vitt chipboard hjärta

1 kommentar:

  1. Vackert papper och väldigt fint med en scrappad insida på kortet!

    SvaraRadera