tisdag 28 juni 2011

Sommarkärlek

Jag är kär! När Petra berättade att hon skulle köpa in Maja Design papperen var jag inte direkt eld och lågor. Men när man får se och känna på dessa papper i verkligheten kan man inte annat än att bli kär. Dessutom heter de helt ljuvliga saker som choklad muffins och sommarklänning...

Idag tänkte jag visa en LO som jag gjorde under Midsommar Cropen hos Svensk Scrapbooking.


Har klippt ut en del av ett hjärta ur ett papper. Lagt ett annat papper under och sedan sytt fast. På det sättet kan man sedan dra med nageln utmed kanten och få en riven lite sliten kant som sticker uppåt.


Har dekorerat med utsansade jordgubbar,pins, söta blommor och lite randigt snöre


Allt material finns i butiken utom bokstäverna och det randiga snöret som är ur privata gömmor.

Ha en riktigt skön dag!

1 kommentar:

  1. Jättefin och somrig layout, min lilltjej älskade jordgubbar
    förra året också blir jag påminnd när jag ser din
    layout.

    SvaraRadera