söndag 12 juni 2011

Ett nytt försök

Nu har jag arbetat om min Lo från i tisdags. Jag satte fast ett rosa papper som fotomatta. Sydde runt kanten på både kort och papper för att matcha det övriga sydda detaljerna. Tog bort en av blommorna.


Satte fast små bitar av punchinella. Har inte använt det på år. Men nu passade det så fint med färgen tyckete jag.
Satte på ett band med skira rosor istället för det mörka veckade bandet jag hade först. Stansade ut en fjäril. Skrev lite text under kortet.

Så nu måste vi ju kolla, vilken lo gillar ni bäst?

Så här såg den ut i tisdags:

Så här ser den ut nu:

Material från Scrapbutiken:
vitt rosband
organsa blommor

1 kommentar:

  1. Båda är fina men efter att du gjort om den så lyfts bilden fram på ett helt annat sätt.

    Man liksom dras till bilden på en gång nu,
    det gjorde man inte innan.

    Om man måste välja så väljer jag den nedre

    SvaraRadera