tisdag 14 juni 2011

Mer BoBunny

Fick lite kvar av BoBunny paketet. Hade även lite kvar av ett annat papper med ett släktträd på ena sidan och små ramar på den andra. Så jag passade på att göra en LO till med dessa papper. Timepiece är verkligen en av mina favorit serier från BoBunny. Jag kan scrappa hur mycket som helst med dem....


Använde ett craft cardstock som bas. Sedan klippte jag ut olika rutor av spillbitarna jag hade kvar. Sydde runt kanten. Satte fast foto och klippte ut klockan. Använde bokstäver från Papir Mania till rubriken. Skrev lite text på kortet. Det finns speciella pennor till att skriva på fotografier. Jag tycker det är ganska kul att skriva lite tankar så ibland. Längst ner i hörnet satte jag fast en fin metallblomma.

Allt material finns hos Scrapbutiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar