fredag 17 juni 2011

Blev utmanad...

Precis som Linda fick jag en utmaning av Petra men istället för alter så fick jag ett paket som skulle göras kort av. I paketet fanns ett cardstock, ett mönsterpapper, två bitar band, tre blommor, en hjärtnål och lite rhinestones. Och jag har använt allt till dessa två kort :)
Jag har försökt hålla mig till paketet men kände att jag ville lägga til en text på korten. Dessa är privata men finns i butiken.
På mitt första kort använde jag en sida av pappret och en gratulationsstämpel från Bildmålarna som jag embossade med guld.. Lade även till lite glossy och sticklers :)


Och på det andra finns en ny stämpel från Bildmålarna som är så fin och en clearstamp jag fått i ett tidigare DT-paket. Men även en svart ros tillkom på kortet :)


Samma papper men olika utseenden :)
Nu hoppas jag att ni får en riktigt skön helg!
Kram Kattiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar