måndag 27 juni 2011

Äntligen har jag...

...fått använda min nya mall som jag köpte för lääänge sen!
Det är en av flera varianter som Scrapbutiken har. Jag valde genast Hjärt-asken så klart.
Mallen kommer från Papermania. Den färdiga asken blir 99mmx94mm. Lagom att ge bort små saker i alltså. =)
Här har jag gjort en ask för att visa lite olika ändamål.









Fast egentligen är jag så påverkad av att ha firat min bröllopsdag idag så temat blev ju inte så varierat!
Jag har använt spillbitar så jag har tyvärr inte namnet på pappret men om nån undrar så kan jag ta reda på det!
Under det randiga pappret (som fått gå en omgång med min edgescraper!) har jag blött upp ett vellum med fina trådar i och rivit ut formen jag vill ha.
Sedan har jag dekorerat lite och stämplat lite. Och dagen har nog påverkat mig...
Så här ser själva asken ut:
Mallen är väldigt lätt att använda och det är nästan så att jag längtar till jul, för då kommer jag använda den här mallen flitigt!
Ha en bra dag och
på återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar