lördag 4 juni 2011

Layout med Kenny K

Nu kommer det inlägg som jag filade lite på, bättre sent än aldrig ;)
Har gjort en LO med min första kisse på ett väldigt vacker papper jag fick av Petra för ett tag sedan.
På det har jag mistat lite extra då jag inte tyckte det var tillräkligt rosa ;)

Målade en av de underbara ramarna som finns i butiken för att få focus på fotot och sen  använde jag rosor i flera olika nyanser för att lyfta ut LO:n lite.


Den här pappersbiten har jag sparat på länge då jag ville göra något av den och nu kom den till användning.
På det står det Glöm mig Ej och är ett papper från Pion Design.


Jag är väl inte världsbäst på att använda stämpelmotiv på LO men här tyckte jag att Kenny K:s ängel passade perfekt då min goa lilla Simba är hos dem nu.


Och denna text använde jag i två hörn.

 Se så fint sytt det är på pappret också.
Det var allt för mig idag, önskar er en god natt och en fortsatt härlig helg.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar