måndag 14 maj 2012

Rykande sko......

... fast inte av odör!
Jag har gjort en tribut till sommaren- igen- och den är så färsk att limmet inte har torkat än!
Här kommer en liten Flipflop-toffel.
Jag har använt ljus beige cardstock som bas och så har jag `sulat´ toffeln med ett underbart papper från Reminisce- Compass.
Runt om har jag limmat ett vacker brunt band två varv för att dölja skarven lite.
På strapparna finns det samma band och några rosor. Tänk er när allt torkat och jag kan lägga på lite glitter och bling.... Wow, jag kan inte vänta! Men jag måste..... För mycket iver och för mycket lim är ingen bra kombination....
Allt material finns i butiken och i bandhyllan kan alla, jag lovar alla hitta sina egna favoriter!

Man kan se lite att jag markerat en sula längst ned. Jag utnyttjade kanten på samma papper som blev över av av biten från sulorna.
Fint ska det vara... även inuti!
Den här mallen gillar jag massor. Den kommer gå varm nu ett tag framöver då vi ska på några fester under sommaren. Den går ju variera i det oändliga- me like!
Nu hoppas jag ni får en riktig bra vecka,
på återseende // Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar