måndag 21 maj 2012

Ringar.....

... till killar bjuder jag på idag.
Min son utropade en morgon vid frukosten " Mamma!, Den här kan väl du scrappa åt mig?!"
Jo, då ville han att jag skulle scrappa en sådan här:.......
Ni vet, plastbiten som sitter i öppningen på en hel del olika förpackningar? Dessa kommer från våra mjölkpaket!
Sagt och gjort, jag antog utmaningen och detta blev resultatet. Allt material finns i Scrapbutiken. Charmsen är privata men de finns även i butiken eller likvärdiga.

 På den här har jag använt lite Glossy på bokstaven J och som bakgrund är det en röd variant av Flower Soft, med lite glitter i.


På den här ringen har jag fäst en bubbelbokstav och monterat på en liten plastbubbla. Plasten är från en förpackning med små eyelets jag sparat- lääänge...... I mina gömmor hade sonens pärlor hamnat också - jag lånade några.....


I bakgrunden kan man se det fina svarta bladbandet som jag fick i mitt senaste kit från Scrapbutiken. Det ska jag visa mer av så småningom.


Såhär har jag monterat alla ringar: Jag klädde ringen med 3D - tejp. Sedan stansade jag ut cirklar med en cirkelstans och satte på tejpen. Sedan dekorerade jag dem lite olika.
Dessa ringar kommer idag pryda två stolta pojkar på dagis.   =-)

Ha en skön dag i denna underbara maj!
På återseende!
                            // Linda


1 kommentar:

  1. Ha ha så rolig ide passar ju kanske att pyssla med på ett barnkalas.

    SvaraRadera