fredag 11 maj 2012

Liten presentask

 
Här kommer mitt första inlägg som gäst DT, där jag har mjukstartat med en liten ask.

Asken är från Silouette Cameon.

Som bas papper använde jag beige cardstock. Sen klippte jag ut fyra små lila rektanglar i lila cardstock som jag limmade fast på sidorna efter att ja använt distress dyna (walnut stain).

Ovanpå de lila cardstock rektanglarna limmade jag på mitt nya favorit papper "Marcelle" som ingår i fairy belle collectionen samt det pappret har distressade kanter.


 Inuti asken använde jag samma lila cardstock  papper med disterssade kanter som ovan samt samma papper från fairy belle collectionen med distressade kanter.



Det finns mängder med band, här är ett av de många banden som finns i butiken, liksom allt annat material som jag använt till denna ask.

Ses om en vecka! Ha det bra så länge och hoppas jag gav er lite inspiration.  /Tina

1 kommentar: