lördag 12 maj 2012

Love Birds

Idag blir det en LO med väldigt lite mönstrat papper. Istället har jag använt mig av en urläcker schablon samt stämpeldyan och embossingpulver clear för att få motiv på min LO. Jag har använt ett vitt cardstock till bas. Mattat med turkos cardstock. Sedan placerade jag schablonen på den övre delen av det vita papperet. Tryckte med stämpeldyna Versa Colour över och embossade sedan med clear. Riktigt fina fågelburar eller hur. Detta ledde till titteln - love birds. Bokstäverna kommer också från butiken och är så snygga.
En annan dekoration som finns i butiken och som är så snygg tycker jag, är de här pärlemohjärtana. De passar både på LO och kort! Går jättebra att sätta fast stickers på dem eller rub-ons.

1 kommentar:

  1. En riktigt läcker LO! Gillar din strama stil och återhållna färgval. Mycket inspirerande.
    Kram Outi

    SvaraRadera