tisdag 15 maj 2012

2 olika morsdags kort med samma stämpel motiv

Hejsan, Hoppas ni har det bra så här i början av veckan. Idag tänkte jag visa lite morsdag kort. Det blir två kort med samma stämpel men som blir helt olika, kul tycker jag. Stämpelmotivet är från KennyK och är en digital stämpel. Scrapbutiken har en del andra KennyK gummistämplar hemma. Det första kortet blev lila. Har använt papper från MajaDesign ett gammalt Inkido. Allt material finns i butiken utom blommorna. Men det finns en hel våräng av andra blommor i butiken :)
Nästa kort har jag istället låtit gå i brunt,rött och grönt. Det bruna papperet är baksidan till ett Pion Design papper medan det med grönsakerna på kommr ur egen gömma.
Nå, vilket kort gillar ni bäst? Jag vet vilket som är mitt.... Ikväll finns det möjlighet att komma och sitta i butiken och pyssla. Fika och lån av verktyg ingår i priset (vilket jag inte kommer ihåg hur mycket det är, ring och kolla med Petra!) Hoppas vi syns! Anmälan sker till Petra på telefon 072-22 11 991 eller i butiken.

1 kommentar: