onsdag 8 februari 2012

Kort till alla hjärtans dag.......

Lite senare än vanligt dyker äntligen ett inlägg upp. Igår kom ett datahaveri inseglandes och landade på min vanliga dator. Nu sitter jag vid våran lilla laptop med åtskilliga år på nacken. Ikväll ska jag pyssla samtidigt som jag formaterar om och fixar med datorn, håll alla tummar för mig.
Mina bra redigeringsprogram ligger även de på den andra datorn så bilden på mitt kort är väl lite sådär.

Dagens kort är till en vän på alla hjärtans dag.
Vet inte hur bra det syns men kortstommen är i beige cardstock, sedan en brun bit cardstock. Det mönstrade pappret kommer från Kaiser.
Dekorerade kortet med turkos spets, brunt organzaband, en blå hattnål, turkosa rhinestones, blommor och fjärilar.



Fjärilarna och stämpeln är mina egna resten av materialet kommer från butiken.

1 kommentar: