söndag 3 juli 2011

Ny julkortsutmaning

Ni har fortfarande tid på er att skicka in bidrag till utmaningen att scrappa ett julkort i otraditionella färger. Här är ytterliggare ett läckert bidrag som kommer från Zora:
Zora har även skickat in ännu fler underbara bidrag och jag kommer snart blogga dem med håller bara på och kollar lite med Petra först kring lite praktiskt.

Så här är ställningen nu efter 4 utmaningar:
Kattiz: 4p
Snojbi: 4p
Anneli: 2p
Cecilia: 1p
Linda: 1p
Pernilla: 1p
Zora: 1p +

Nu är det dags för en ny utmaning. Den här gången blir det en kombinations utmaning. Jag vill att du skapar ett julkort som har dessa tre saker:
något rött
hjärta
stämplat
Hur du tolkar dessa kriterier är helt upp till dig själv. Hoppas du får minst ett julkort färdigt... Skicka en bild till siermans_h@hotmail.com så lägger jag upp dit alster på bloggen och du är med i utmaningen. Den 17 juli kommer en ny julkortsutmaning.

Så här blev mitt kort:

Har använt röda papper från butiken - Maja Design
Hjärtan är det på papperen och på stämpeln
Stämpeln är från Landstoken.

Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Åhh vilket härligt julkort

    Okej då får man tänka till igen.
    Återkommer när jag tänkt färdigt och kortet är klart.

    Kramisar

    SvaraRadera