fredag 22 juli 2011

Kattiz scrapkit del 2 plus julkort.

Jag fortsätter att skapa av mitt fina kit jag fick i förra veckan och till idag har jag gjort en LO i rosa.
Det eda jag lagt till är texten, den stora blomman och stämpelmotiven som kommer från Bildmålarna. I butiken finns nämligen flera av dessa fina stämplar och de vackra blommorna.

Basen är rosa cardstock och pappersremsorna är Maja Designs Skärgårdsliv. Det rosa pappret är Bo Bunny.



Blir ganska sött med stämpelmotiv på layouter eller vad tycker ni?
Nu till julkortsutmaningen där jag hamnat lite efter nu i semestertider men det tar jag snabbt igen ;)
Jag har gjort två ljuskort men den senaste utmaningens bidrag får ni vänta på tills imorgon lördag (imorgon)...
Här kommer förrförra utmaningens kort med något rött, hjärta och stämplat på.


Hjärtan finns både på hans kallingar och på pappret som kommer från Magnolias julkollektion förra året. Rött och stämplat syns ju ganska bra men även insidan har en figur...


Både texter och figurer kommer från Skogstokiga.
Ha en skön vecka!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar