tisdag 19 juli 2011

blå ögon....

att drunkna i.

Idag tänkte jag visa er en Lo som jag gjort med ett av mina favoritfotografier från när Kai var liten. Hans ögon var så blå då, nu har de fått mer av min färg, gråblå.

Jag har använt ett underbart papper från Maja Design som bakgrundspapper. Sedan hade jag en restbit av ett BoBunny papper som jag använde som fotomatta (papper med text är ur privata gömmor).


Lade en bit wellpapp under också. Stanade ut en bit bård med en kantstans från Martha Stewart. Använde baksidan av en bit paper frills (privat). Sedan gjorde jag två hål och knöt fast en bit band. Det här bandet finns givetvis hos Scrapbutiken och är så häftigt. En riktig favorti! En digitalstämpel målad med ProMarkers fick också hänga med på hörnet.


På andra sidan fotot har jag använt en ram som finns i butiken. Embossat en fågelbur med vitt embossingpulver. Använde de fina foam bokstäverna från Papermania. Kostar endast 29kr, me like! Blomman är privat men det finns många fina i butiken.

Så här blev LO i sin helthet:

Sydde lite, några halvpärlor, lite små bokstavstickers och ett genomskinligt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar