torsdag 15 september 2011

Tävlingsbidrag 3 samt gott och blandat...

får ni av mig idag. Tyvärr räkte inte min tid riktigt till så inspiration till julkortsutmaningen från mig får ni på lördag istället. Men ni går inte tomhänta härifrån ida ialla fall för jag har ett fantastiskt fint julkort att visa er från en duktiga scrappare därute i landet. Ett kort från Lindha till bingo-utmaningen.
Lindha har skapat efter den högra lodräta raden på vår bingobricka.

Så här ser poängen ut just nu:
Zora: 10p
Snojbi: 10p
Lindha: 10p
Ina: 9p
Kattiz: 9p
Tussling: 7p
Anna G: 7p
Annika:4p
Cecilia: 3p
Åsa: 3p
Anneli: 2p
Linda: 2p
Pernilla: 1p
Maja: 1p
Carina: 1

(Ps hojta om jag missat något)

Lindha har även skickat in till vår septembertävling:

Hoppas nu ni alla har en riktig toppen torsdag så syns vi snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar