måndag 5 september 2011

Evig kärlek...

...har jag ju självklart till mina barn, därför är det en glädje att ha båda barnen på samma bild så här i början på lillebrors liv!
Så gissa motivet på dagens LO....
Allt material finns i Lindas kit 2.
Jag har använt det bronsfärgade pappret till att göra två av blommorna på mittpartiet.
Texten är utstansat med Harvest från QK:s, kantstansen är en MS-stans, båda privata.
Den gula kakservetten i vellum har fått en liten blomma av hjärtan på sig. Hjärtstansen jag använt är en gammal hörnstans som stansar ut dessa små söta hjärtan som normalt hamnar i skräpet- men inte hos mig.....
Det mönstrade pappret är från Inkido, Satin turquoise- Cartas de Amor. Hur fint är inte det pappret då!?
För att mjuka upp det raka i LO:n satte jag ett sidenband och veckade det med hjälp av lite Tacky glue.
Det mörkblå bandet är väl fint? Det har faktiskt blivit en favorit!
Och tänk att det alltid finns plats för några pärlor.  =~)
För att se vad kitet innehåller, kolla till vänster i listen på Lindas Kit 2.

I eftermiddag kommer jag- hör och häpna- visa mitt bidrag till Helenes julkortsutmaning. Jag ligger ju lite efter.... Får se om jag kommer ifatt!
Ha en bra start på veckan,
på återseende // Linda

1 kommentar: