fredag 16 september 2011

Sötnos och nytt kitt!

Nu är det dags för nästa kit och i mitt låg en del nyheter som blir en rejäl utmaning för mig. Eftersom jag inte har några egna barn scrappar jag sällan layouter med barnpapper men idag har jag gjort mitt första försök.
Men först vill jag visa vad som låg i mitt kit.

Fem mönsterpapper från Maja Design, Bo Bunny och Fancy Pants.


Och de är minst lika fina på baksidan.


7 cardstock och ett halvt ark röd wellpapp.


Och så massa band, spets, blommor, charm, brads, tårtpapper och en gelpenna.


Och här kommer Lo:n med papper från Fancy Pants och min brorson Alvin.
Jag har använt fyra egna Tim Holtz stämplar.



Jo, det var ganska kul att skapa med detta papper, dock inte min vanliga stil.

Kitet finns i butiken att inhandla för 198 kronor.
Om en vecka visar jag mer gjort med detta kit.
Ha en skön helg.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar