tisdag 20 september 2011

Layout dax

Idag tänkte jag bjuda er på en layout där jag har använt fina papper från Maja Design. Petra har så många av dessa fina papper i Scrapbutiken. Har ni inte sett dem måste ni komma in och kolla in dem. Själv trodde jag inte att det var papper för mig - och nu skulle jag nog inte klara mig utan dem, fniss. Den här gången har jag använt papper ur serien Ska vi ta en fika? Har använt papperet med små päron på (så sött!) och ett rutigt i finstämda gröna och bruna färger.
Har även använt ett craft cardstock som bas, ett brunt brett band, vykort som jag klippt ut ur ett Pion Design papper, ett metall hörn och ett utstansat tårtpapper som var med i Helenes kitt nr 2.

Dessutom har jag använt några digitala stämplar från Skogstokiga rubberstams. Helt underbara!


Jo, det är jag fast det är klart det 27 år sedan. Min första skolavslutning!

Hoppas ni har det bra där ute och ni glömmer väl inte att det fortfarande finns tid att vara med på vår septembertävling? Vi vill gärna se fler fina bidrag. Brukar du inte göra Lo? Kanske kan du utmana dig själv och göra en minilayout?
Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar