torsdag 1 september 2011

Dax för tävling

Nu börjar det bli mörkt ute på kvällarna och det är ganska skönt att få sätta sig ner och pyssla, tycker i alla fall jag. Kanske kan jag nu locka er med en tävling? Eftersom i alla fall jag börjar få höstvibbar så blir tävlingens tema höst. Jag vill också att ni har med några måsten:
2 mönstrade papper
eyelet (öljett)
band/spets
journaling (text, inte bara rubrik och datum)
något som är orange.


Här kommer lite inspiration:



Bidraget måste vara nygjort för den här tävlingen. Man får gärna visa upp sina bidrag i sin blogg men länka då gärna tillbaka till vår tävling. Bidraget måste vara inlämnat senast den siste september kl 23.59. Skicka en bild till siermans_h@hotmail.com
(Jag skickar en bekräftelse på att det kommit fram)

Priser
Scrapbutiken samt scrapbutikens dt-gäng kommer att utse en vinnare som får hemligt pris. Beslutet kan ej överklagas.
Ett presentkort på 150 kr (som gäller i affären eller webbaffären) lottas ut bland övriga bidrag.

Nu ser vi fram emot massor av fina bidrag!

1 kommentar:

  1. Hej jag har skickat in ett bidrag och länkat från mitt inlägg till er sidan :)
    Kramis

    SvaraRadera