fredag 2 september 2011

Julkortsutmaning och LO

Idag tänkte jag börja tvärtom, med att visa mitt bidrag till Helenes julkortsutmaning där vi skulle göra stafflikort.
Så jag passade på att göra ett stafflikort med plats föe ett litet block post-it lappar för alla kom-ihåg runt jul.



Lyfter man på locket så hittar man post-it blocket där.


Och det jag skapat från Kattiz kitt 2 är en LO. Klockstämpeln är från Bo Bunny.


Blev lite förälskad i detta vackra organsaband med guldkant. Blir ju så fint att skrynkla och häfta fast på sinja alster.


Ha en skön och scrappig fredag ;)
Kram

1 kommentar:

  1. Så snyggt, har jag har gjort ett staffli julkort, är ju lite sent ute när det gäller julkortstävlingen men jag anmäler mig ändå.

    http://carinaskortochgott.blogspot.com/

    Kramis

    SvaraRadera