måndag 19 september 2011

Lindas kit nr 3...

...har landat hos mig. Och ni må tro att det kliar i fingrarna att få sätta igång!

Kitet innehåller 6 dubbelsidiga papper......

5 cardstock var av ett är metallic-look (det blå!)...
Och en hel massa dekorationer!
5 blommor/knoppar
4 metalldekorationer/blommor
1 silverstjärna typ chipboard
2 breda dekorationsband
6 olika band/snören/Wire
1 gelly roll penna med glitter
5gröna brads (en har ramlat ur bild!)

Först har jag gjort två fröpåsar som jag tänkte ge till familjens dagmamma.
         Jag använde det gröna mönstrade pappret från BoBunny. Jag gjorde två stycken och valde insidan till den ena. Det GÅR inte välja bort den andra sidan på dessa papper! I butiken finns det fler underbara färger i samma serie; DoubbleDot. Jag har använt Oliwe florish
Jag har tryckt ut etiketter med CB:s fancyful Labels.  Det syns att på den vänstra har inte glossyn torkat än, rykande färskt alltså!
Under etiketterna har jag i spillådan hittat brun wellpapp (tack Helene för inspirationen!).
Natursnöret är köpt i min mataffär.Till höger har jag gjort en enkel blomma med den gröna wiren som var med i kitet, jag älskar den wiren! Den finns i fler färger i butiken.
På blomman satte jag några gröna halvpärlor från ett gammalt kit- den som spar han har....
Till höger har jag satt en liten bit gjord med Fiskars kantstans.  Där sitter även små krusiduller. Det är rester från blommor som jag tagit bort skaftet på.

Ja, ytterligare ett långt inlägg, så nu får det räcka! Hoppas ni får en bra vecka, glöm inte att boka in er på vårt Scrapevent 11 november! Det händer mycket skoj då!
på återseende // Linda                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar