söndag 27 november 2011

Sista julkortsutmaningen

är det nu dags för! Jag hoppas att ni har haft lika roligt som jag har. Ni har nu fram till den 12 december kl 23:59 på er att skicka in till den här sista utmaningen samt att kompletera med tidigare utmaningar om ni vill. Som vanligt mailar ni till siermans_h@hotmail.com. På Luciadagen kommer jag sedan att dra en vinnare som får ett fint kitt från Scrapbutiken. För varje poäng man samlat ihop så får man en lott.

Tyvärr har jag inte riktigt hunnit fota inspirationskortet till den här utmaningen. Men det kommer upp här på bloggen så snart jag bara kan. Då så, är ni redo för finalen?

Utmaning:
Gör två stycken julkort där du använder samma stämpel/motiv och dekorationer, men där färgerna på kortet skiljs åt. Alltså t ex ett julkort som går i rött och ett som går i grönt. Har man en knapp med på ena kortet så ska man ha det på det andra också. Hoppas ni förstår, annars hoppas jag det blir tydligare när inspirationen kommer upp. För denna utmaning får ni två poäng!

Lycka till!

Vill också visa er ett fin kort från Snojbi till vår utmaning Simple & Clean:

Så här ligger det till:
Ina: 15p
Snojbi: 15p
Zora: 14p
Lindha: 14p
Siv: 12p
Kattiz: 12p
Tussling: 11p
Anna G: 10p
Åsa: 6p
Annika:5p
Cecilia: 5p
Anneli: 3p
Anna O: 3p
Linda: 2p
Carina 2p
Pernilla: 1p
Maja: 1p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar