måndag 28 november 2011

Ny strategi från mig....

...i år!
Jag tänker försöka få ut julkorten till nära och kära TIDIGT!
Så därför har jag gjort detta kort.
Det mönstrade pappret är en spillbit från MME:s serie Lost and Found- Breeze- boyish. Det går inte att låta något gå till spillo av de underbara papprena.

Och så här långt in på kvällen märker man vilket uruselt skick bilderna är i. Jag får göra om dem imorgon i dagsljus.
Kortbasen är en spillbit av vit cardstock,  ca. 10cm x 15cm i storlek.
MME-pappret har jag vikt på mitt nya favoritsätt, som en ram där jag viker upp/in baksidan och bara limmar hörnen.
Stämpeln är en Magnolia som Jonny har färglagt med min Triamarkers. Han är sååå duktig han!!
Mitt bidrag är att jag smetat på lite Modelling Paste. Det är lite struktur på den jag använt.
Jag kom ju på att det hade varit bra att skriva på skylten innan jag tog på Paste...
Insidan fick bli i samma stil. Stämpeln är en gammal goding. Om någon vet märket på den får ni gärna lämna en kommentar om det. Den är så fin och användbar.

Ja, ber om igen om ursäkt för de dåliga fotona.
Hur är det nu, ligger ni i fas i julkortstillverkningen?
Eller är ni som jag, en slowstarter? Jaja, det blir jul i år i alla fall, eller hur?
Ha en underbar fortsättning på veckan!
På återseende // Linda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar