tisdag 29 november 2011

En LO i höstfärger

Idag tänkte jag bjuda på en LO i murriga höstfärger. Bilderna är tagna på årets besök på Astrid Lindgrens Världs Höstmarknad. En mycket trevlig dagsutflyckt som jag varmt kan rekomendera om ni inte varit där.

Jag har använt ett fint papper från Inkido som fanns med i mitt sista kitt. Satte fast korten på rad på ett brunt cardstock. Använde en Martha Stewart stans för att göra den vågiga bården under och över fotot. Stansen finns också i butiken tillsammans med en hel hög andra superfina stansar. Satte en bit band i nedkat.




Sedan lade jag en schablon över LO, duttade på med en brun stain så jag fick runda fläckar. När de torkat ritade jag lite "slarvigt" med en svart penna runt dem. Satte fast några blingstenar lite här och där.
En egen liten rund dekoration gjorde jag också av spillbitar från samma papper som jag använde till tjejkortet lite tidigare (också inkido).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar