måndag 7 november 2011

Lost and Found.....

... är en pappersserie som är hur läcker som helst. Det är svårt att bestämma sig för vad man ska göra, de är ju så fina i sig själva. Men som jag nämnt tidigare så får jag ta mig i kragen och inte samla på allt utan faktiskt använda materialet till det är tänkt!
Så, när tårtbitarna var klara hade jag de fina bitarna över och de tänkte jag minsann inte låta förfaras när jag äntligen klippt i pappret!
Här spelar pappret och fotot huvudrollen. Jag har använt lite privat material; Pärlfloss, Stickles och alfabetsstickers.
Det finns liknande i Butiken.
Jag älskar det här fotot på vår yngsta son. Texten på kortet kommer från ett stickersark från CosmoCrickers.
Bandet är nitat och så har jag trasslat in lite pärlfloss. Jag har satt dit lite matckande stickles runt kortet.
Även här har jag använt samma Stickles:
Jag tyckte inte att det var riktigt rätt färg på min Stickles om man jämför med den glittriga kanten på ramarna i pappret. Så då drog jag över med lite Stickles för att jämna ur skillnaden lite.

Texten säger allt om vår charmör!
Bandet är ditsatt med dubbelhäftande tejp. En liten kant med Stickles och LO:n är klar!


Glöm inte att kolla in hela sortimentet av Lost and Found-serien om ni kommer på vårt event, både som deltagare eller bara shoppare. Ni kommer garanterat att ha några av dem med er hem, ni kommer inte kunna motstå dem....
Och det bästa är att jag har ett kvar att visa er. Det kommer bli kuligt.....
Tänk på det ni!?
Ha en fortsatt bra vecka och
på återseende // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar