fredag 4 november 2011

Maja Design jul och Vellum julkort

Nu har det kommit hem ett antal av Maja Designs nya julpapper som är helt gudomliga! Och givetvis hoppade ett ex av dem alla ner i min påse när jag skulle gå hem ;)
Vet inte hur de bär sig åt...
Jag har även testat en av Cherry Lynns dies som finns i butiken och ett papper med tags och annat skoj på från Inkido.


Blomman har jag gjor av en fin spets jag fick i mitt paket.


Cherry Lynns hjärtdie.


Och så ett julkort med Vellum och pappret är från Maja Designs Lantlivs serie, jättefin till julkort.
Stämplarna är privata men resten av materialet finns i butiken.


Och kolla in våran Eventssida med alla underbara sponsorer till träffen nästa helg, det kommer bli helt fantastiskt!
Eller vad säger ni om sponsorer som Marianne Design, Gummiapan, Scrapboxing, Reprint, Maja Design och Engströms Artstudio?
Och även om du inte fick plats på träffen så är ni alltid välkomna och hälsa på, shoppa, hämta inspiration eller bara prata en stund.

Idag stänger butiken 14,00 då Petra och Jonny ska på mässa i Uppsala i helgen vilket då även innebär att butiken är stängd i morgon lördag.
De hälsar att ni är välkomna in på Måndag igen.

Ha en riktigt skön helg.
Kram

1 kommentar: