onsdag 24 augusti 2011

Grönt är skönt....

Idag tänkte jag visa en layout skapad av delar ur mitt kitt (Primia kitt 2).
Försökte utmana mig själv att ha mycket yta kvar av det fina mönstrade pappret. Tycker det gick riktigt bra eftersom jag i regel alltid avslutar varje layout med att fylla minsta tomrum med blommor.

Underst är ett mönstrat papper från Maja Design, baksidan på det pappret är rutigt o även den sidan är jättefin.
Har stansat två remsor från ett Pion Design-papper (Sagan om våren). Den gröna remsan under fotot är också från de pappret.
Maja Design- och Pion Designpappren fanns båda i mitt kitt.
Under alla remsor ligger en spets också den från kittet. Färgade den med en fluid chalk dyna, den var ljusblå från början.
Under fotot sitter ett vanligt tårtpapper (privat).
De små mörkgröna blommorna har jag gjort själv av vellumpappret som var med i kittet.
Vita rosenknoppar och den gröna minirosen kommer från kittet resten av blommorna och stämpeln är privata.
Använde också den fina "grenen" med blingstenar som låg i kittet.


Här finns mer information om vad mitt kitt innehåller.

Om ni tycker att layouten ser lite sned ut så är det kanske eran dataskärm som lutar lite eller också är det hon som fotade den som var lite sned.

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar