torsdag 18 augusti 2011

Ett tidigt födelsedagskort

I mitt senaste kitt in gick en bit av ett helt underbart band med traktorer på. Själv har jag en snart två åring hemma som älskar allt som har hjul. Grannen har två traktorer så ofta får vi höra Ingars takto! Därför satte jag igång och gjorde ett grattiskort till sonen även om det egentligen är lite tidigt för han fyller ju inte förrän i slutet av oktober, nåja...

Använde även ett blått papper från Maja Design som fanns med i kittet. Stämpeln är färglagd med promarkers och ögonen på grodan fick ett lager med glossy accent.



Stämpeln är från Some odd girl.
Gillar ni vikningen? På lördag kommer jag blogga en kort beskrivning av hur jag gjorde.

Här kommer en detalj bild på bandet som är så sött!

En jobbardag kvar sedan hoppas jag ni får en trevlig helg!

1 kommentar: