tisdag 9 augusti 2011

En jul LO av restbit

När jag hade tryckt ut alla tagsen ur die cut arket så blev det som en ram kvar. Vände på den och den var fint mönstrad i grönt på baksidan. Tänkte att jag kanske skulle kunna använda den biten till något också. Så jag fyllde alla "rutorna" med fotografier. Det blev julkort från förra julen. Blev nöjd med att jag fick med så många kort på samma LO.

Sedan gjorde jag några enkla dekorationer ur det andra papperet ur kitet (Graphic 45).

Ikväll tänker jag visa er ett enkelt kort. Och på torsdag blir det minialbum samt en annan sak gjord av spiralen som fanns med i kittet. Och så blir det ett smakprov på nästa kitt.

2 kommentarer:

  1. Vilken kul idé att använda ramen som blev över! Jättefint blev det!

    SvaraRadera
  2. Smart att använda det som blev över.
    Kanonfint

    SvaraRadera