tisdag 15 februari 2011

Mer alster med stämpeln Du är guld värd

Här kommer ett superfint kort från gäst-dt Mari.

Vårt lilla uppdrag var att skapa i "hjärttema". Går väl kanske att tolka hjärttema på många sätt men jag hoppas att det ska lysa hjärtan och kärlek om alla mina alster denna gången.

Först tänkte jag visa ett litet kort jag gjort. Blev verkligen förälskad i "Du är guld värd"-stämpeln från Kort o Godt. Det var en "lagom" stämpel som passar till massor av olika sorters kort och layouter. Allt från kärlekskort till vän- och tackkort.


Material från Scrapbutiken:
Rosa och vit cardstock
Papper från Ladybug and friends
Stämpel från Kort o Godt
Blommor
Stickles

Övrigt material är en kantstans från Martha Stewart och en klippbild från Viva Gade Design.

1 kommentar:

  1. Jättefint kort, och användbar stämpel. :)Den hjärtstansen är ju bara för underbar.... åker upp på min önskelista ;)

    SvaraRadera