måndag 12 mars 2012

Unisex......

...... gillar jag!
Ett kort som man kan ha till alla, oavsett ålder och kön.
Idag visar jag ett kort som jag gjort med den tanken i bakhuvudet.


Bakgrunden är en privat mask men liknande finns i butiken.
Stämpelmotivet är en privat Magnolia som är färglagd med Promarkers (tack för lånet, Kattiz!).
Ramen som finns i flera varianter i butiken är färgad med en grön Distressdyna-forest moss- och sedan är den embossad i clear.
Blommorna är sådant som jag plockat ihop ur mina lådor med gamla blommor som jag inte använder längre. Efter lite inspiration från Kattiz, så plockade jag fram dem och kom på (igen!) att det är ju jätteroligt och snabbt att sätta ihop sina blommor så här!
Lite tyll, brads, halvpärlor, stämpeldynor och lite ståldtråd i olika färger är vad jag har använt för att göra dessa. Tyvärr vet jag inte var just dessa blommor kommer ifrån men det finns en uppsjö av blommor i butiken att välja mellan!
Pappersfjärilen hittade jag bland blommorna- den hade väl väntat på rätt tillfälle!?
Kortet är tänkt att få vara ´naket` tills jag vet vem ska få det, då stansar jag ut någon bra text och sätter i vänstra hörnet.

I veckan hoppas jag att alla i min familj kan hålla sig friska så att jag får en stund att faktiskt gå och känna och klämma på alla nyheter som finns i butiken, det är jag värd tycker jag...........

Jaha, då har veckan satt igång då!
Och med stormsteg kommer våren nu, som jag längtat!
Ha en fin vecka och
på återseende!     // Linda

2 kommentarer:

  1. Kanonfint bra att ha kort till vem som helst

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag är inne och kikar runt lite! Fin blogg, och supersött kort!! =)
    Kram Milo

    SvaraRadera