lördag 31 mars 2012

Underbara pennor

I veckan var jag inne i Scrapbutiken och testade på för mig helt nya pennor Distress markers vilka underbara pennor. Jag är heller inte helt van vid stämplar så jag köpte en drakstämpel från Vilda stamps och Petra visade hur jag skulle använda den. Så satte jag igång att måla. Tanken var att det det skulle bli ett grattiskort till dotterns kusin. Men man kan jui nte bara ha en drake så till draken kom ett slott. Trädet körde jag ut i min Siluette Cameo på akvarellpapper och färglade med pennorna. Efter att ha färglagt en drake och det var så roligt blev det fler och fler i olika färger. Ni kan se de olika färgkonstalationerna längre ner på sidan. Nu är det ju ett tag kvar innan Edvin fyller så jag hoppas att de inte hinner se danna sidan innan han får kortet :-)


Så här blev framsidan till slut. Efter ett samtal med barnens farmor fick jag reda på att Edvin älskar pirater så det blev en insida på kortet också. Lite passande var att vi var utklädda till pirater i somras och jag hade det perfekta kortet att scrappa till.
Så istället för bara en hälsning med namn blev det en hälsning i bild också.
Här är de underbara pennorna. Kan starkt rekomendera dem till er som inte har testat, de finns i butiken.
Här kommer de olika färgade drakarna.



I morgon kommer jag att lägga ut en visning på ett nytt smycke och en ny ask.
Ha en fortsatt trevlig lördag.
/Nettan

1 kommentar:

  1. Ett jättefint kort och nu har du ju drakar till många till.
    Kramis

    SvaraRadera