tisdag 6 mars 2012

2 Kompisar..

Var inne i butiken här om dagen och handlade fem nya papper pga deras baksidor. Just det hittade jättefina papper men det var nog baksidorna som tilltalade mig mest. Idag tänker jag visa er ett av de papperen som jag hittade. Det är ett papper från Basic Grey- little black dress-a la vogue. Älskar retrokänslan!

Papperet var lite gulaktigt i kanten vilket inte passade riktigt med hur jag tänkt så jag tog en svart stains och färgade in kanten så det blev lite svart istället. Sedan använde jag två bitar av mitt favoritpapper just nu och la som två mattor för fotona.
Papperet jag använd är också från Basic Grey. Från serien Picadilly - home sweet home.

Sen stämplade jag på tre ställen. Gillar att stämpla lite så här ute på kanten. (Stämpeln är ur privata gömmor).
Skrev dit titeln nere i hörnet. Använde två olika typer av bokstäver. I butiken finns många att välja mellan. (Den lilla nallen är en gnuggis och ytterliggare en sak från egen gömma).

Satte fast korten, ett spelkort, en bit spets och massor av knappar.

Så här blev hela LO

Trevlig tisdag!

1 kommentar: