måndag 12 mars 2012

Nyheter

Hej alla pysslare.

Vi har varit på en underbar mässhelg i Avesta, det är så härliga människor däruppe i Dalarna.

Och vi hade äran att få träffa Milo Lilja. Och jag kunde inte låta bli att fråga om hon kunde tänka sig att vara
Dt hos oss. Och det kunde hon visst. Jag blev sååå glad, tycker hon är superduktig. Så alla som gillar hennes
stil kommer att få se hennes skapelser hos oss.

Vi kommer även att göra något typ jippoaktigt med anledning av det. Så håll ögonen öppna!!!

En del av er har säkert sett att vi har tagit in A C N sjal sortiment i butiken, och nu har vi ett supererbjudande,
alla som handlar scrapp (ej rea) för minst 500:- under mars månad kommer att få köpa en sjal för
HALVA PRISET!! Dom är helt underbart vackra, så har du inte kikat på dom, välkommen in.
Det kan bli en fin present i påskägget, för snart är det påsk.

Vi har även fina påskpapper, stämplar m.m.

På torsdag är det dags för pyssel igen, en tjej har redan anmält sig, KOMMER DU??

Måndag den 19/3 har vi stängt hela dagen. Men öppet som vanligt på tisdag igen.

Varmt välkomna in till Scrapbutiken på Torggatan 4.

Håll utkik på vad som händer framöver hos oss!!

p.s glöm inte träffen i April, anmälningarna kommer in på löpande band nu.

Petra & Jonny

1 kommentar:

  1. Åh så roligt att hitta till er butiksblogg! Det var roligt att ses i Avesta och jag kikade egentligen bara förbi för att tacka för de fina kiten jag hade turen att vinna... Har redan hunnit skapa två alster med dem!

    Har lagt mig som följare - alltid kul att se härlig inspiration!

    Återigen stort tack!
    //Linda

    SvaraRadera