torsdag 21 november 2013

SommarLO

Nu är vi inne i den månad som många tycker är värst och då kan det vara skönt att drömma sig tillbaks till sommaren. Det har jag gjort med den här layouten. Jag minns när jag i somras var i Nora och smakade den speciella hemgjorda glass de har där.


Jag har använt mig av några av mina favoritpapper Bo Bunnys Cést La Vie. Jag har också några egna stickers och en journalingruta som tillhör serien. Jag har stämplat och duttat stämpelfärg genom schablonen - diverse mini collage. Bokstavsstickers (Nora) och textstickers (Simply perfekt) kommer från Prima Life Time


Jag har dekorerat med brads och med en fin blå blomma.

Jag återkommer i eftermiddag och visar då vad du kan göra med ett cardstock och spillbitar. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar