söndag 17 november 2013

Småkort på löpande band

Härom dagen gjorde jag en himla massa småkort. det är roligt att göra då det går snabbt och är enkelt och resultatet blir små fina kort. Tycker jag i alla fall.



Små kort som man kan sätta i blomsterbuketter, använda på små paket eller bara skriva någonting fint och ge till någon.

jag har använt mig av cardstock och papper Graphic 45 som finns i butiken


Här är ett avlångt grattiskort i restbitar.


Här ser ni storleken på korten.


Bara att fästa med band och klart att använda i en bukett.


Färgen jag använt mig av är på rea och den hittar ni här


Här har jag använt distress markers för att rama in bilden




Insidan


Här använde jag mig av mist för första gången och guldfärgen


Här har jag använt en trädekoration och målat med bronsfärgen och guldfärgen.
Som sagt passa på nu medan den är på rean. Det är en färg som räcker länge .

Ha det bra tills nästa vecka
/Nettan


1 kommentar: