onsdag 27 november 2013

Merry KISS-mas

Hejsan 

Idag tänkte jag visa en julig layout med förra årets julkortsbilder. Jag har använt ett underbart papper från BoBunnys julserie och papperet heter 


I mitt senaste dt-kitt fick jag två jättefina utstansade metalldekorationer. Den i guld har jag använt här.


Jag har använt röd cardstock och stansat ut bokstäverna till rubriken och sedan haft på glossy accent - då ser de nästan ut som köpta bokstäver. Klicka gärna på bilden för att se lite bättre.



Underbara stjärndekorationer av näver/bark.




Dessa har jag satt fast vid blommorna. Dessa är utstansade i vellum och sedan dekorerade med en brunfärgad blossom blomma och rosknoppar. Har också använt klock- charms under blommorna. Några pärlor har jag satt fast vid korten och på tagsen också.

Blommor, metalldies, stjärnor och charms är dit limmade med det här limmet. Det är verkligen jättebra!



1 kommentar:

  1. Hej Petra
    nu har jag äntligen hittat hit <3
    Vad fint det ser ut allting, bloggen, hemsidan och butiken.
    Stor kram från kusin Lotta

    SvaraRadera