lördag 16 februari 2013

Syskon kärlek...

Hoppas ni alla hade en trevlig dag igår. Men glöm inte bort att uppmärksamma varandra lite då och då under året. Jag tror det är minst lika viktigt att visa varandra uppskattning även på vanliga vardagar, eller hur?

Idag bjuder jag på en layout som handlar om syskonkärlek. Fick det här underbara papperet och kom direkt att tänka på det här kortet som jag har av mina två små hjärtan. Använde en bit av ett babypapper från Bildmålarna och ett mulberry papper från Reprint bakom kortet. Använde också en bit spet.

 Jag fick också några hjärtan som är utstansade ur tjock kartong. Det är en ny dies som finns i butiken och är av märket Sizzix. Jag tyckte de var så fina att jag bestämde mig för att bara lägga ihop dem och chalka kanterna lite. Knöt ett rosa band runt. Använde blad från Prima, några rosa halvpärlor och rosa fina blommor som dekoration.


 Med små klister bokstäver skrev jag texten som fanns på baksidan av papperet och som jag tyckte var så passnde: The beat of your heart - is the rythem of your soul. Visst ser det ut som han lyssnar på hennes hjärta?

Använde samma dekorationer nere i hörnet. Har också sytt runt kortet för att rama in det lite mer.

Hoppas nu att ni får en trevlig helg!





1 kommentar: