tisdag 12 februari 2013

Ett kort i grönt...

Idag bjuder jag på ett kärlekskort i grönt. Kanske inte den mest traditionella kärleksfärgen men för mig kan kärleken vara grön.

Har använt mig av ett papper som fanns fär länge sedan hos Scrapbutiken, nämligen det gröna med vita hjärtan på. Det är av märket Kaiser Kraft, visst är det fint? Eftersom det inte finns att få tag i längre (tror jag i alla fall) så vill jag tipsa om att det i butiken finns flera liknande papper men i andra färger, både från Bildmålarna och Maja Design.

Bakom stämpeln har jag använt en bit av ett Inkido papper. Detta för att stämplen skulle synas lite bättre.



 Blommorna kommer allesammans från butiken och det gör även den otroligt fina gröna pärlhattnålen. Har också använt en Nellie Snellie dies och stansat ut vita kvistar.

Ett annat måste är spetsen! Visst är den helt underbart romantisk?

Så här blev mitt kort:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar