tisdag 26 februari 2013

Något altrat som matchar...

... ja vadå kan man fundera över. Jo, den saken jag tänkte visa upp idag matchar Scrapbutikens pågående tävling. Du har fortfarande ett par dagar på dig att vara med så skaka ihop en härlig kärleks brygd vetja!

Nu till mitt altrade föremål, en ask.

 Började med att måla asken svart. Sedan har jag använt mig av samma papper som jag hade till inspirations alstret för Scrapbutikens tävling.

 Har klistrat fast papperet med dubbelsidig tejp. Sedan limmade jag de här härliga blommorna ovanpå. Stack in pärlband mellan blommorna och limmade till sist fast den här fina silver charmsen. Visst är det vackert?

 Här ser ni pärlbandet från baksidan.

 Här är asken ovanifrån. Har även satt fast några rosknoppar som ni ser.


Allt material finns i Scrapbutiken!

Hoppas ni får en härlig vecka. Själv ska jag packa för jag ska åka på mässa i Karlstad och det ska Scrapbutiken också!

1 kommentar: