söndag 3 februari 2013

I kärlekens tecken..

... fortsätter jag med nästa LO. Det finns ju många olika sätt att älska. Älska den man delar sitt liv med, kärleken till sina djur, kärleken till sina barn och det här är ett av dem. 
Kärleken till mitt barn
 
 Grunden är ett vitt mönsterpapper med ljusgröna blommor från Landstoken
Love is in the air / Wedding flowers green



Visst blir det fint med hjärtbården från Creativ den och många fina band finns nu inne i Scrapbutiken. Den går att använda på många fina Alla hjärtansdag kort/LO. 

 Hjärtat är en torrembossing som  är från Sizzix det finns även en dies som man kan använda för att stansa ut hjärtat men jag har klippt ut det. De rosa blommorna är från Inkido de gröna blommorna är från Landstoken och rosen från Reprint. Spetsen är en av många fina spetsar i Scrapbutiken. 

Bokstäverna är mina privata dies Flora Dora - Bosskutt "spindelbandet" finns i butiken i många olika färger. Rosa pärlor från Inkido. 

 En privat stämpel. 

Nästa vecka kommer ett blått kort /Nettan

1 kommentar:

  1. Hoppas du håller på och gör ett superduper fint alla hjärtans dag kort till mig! Skulle passa fint på mitt rum!! hehe..

    Puss & Kram världens bästa dotter Tina

    SvaraRadera